wtorek, 29 listopada 2016

Recenzja mangi #2 "Pulse" Ratana Satis


Mel to światowej klasy kardiochirurg. Wszystkich zachwyca jej zachowanie jako pani doktor. Lecz w gruncie rzeczy nie jest ona taka jakby większość sobie ją wyobrażała. Otóż Mel jest zimną osobą prowadzącą beztroskie życie, nasiąknięte seksem bez zobowiązań. Nie szuka ona kogoś z kim mogłaby spędzić resztę życia. Miłość dla Mel to kompletna bujda. Pretekst do współżycia, bądź bycia bogatym. Takie były jej poglądy dopóki nie spotkała Lynn - dziewczyny, która przewraca jej życie do góry nogami.

Po przeczytaniu 12 rozdziałów powiem tyle - Ratana Satis wykonała kawał świetnej roboty. Fabuła tej manhwy jest bardzo ciekawa i wciągająca. Główne bohaterki są dosyć nietypowe i intrygujące (przynajmniej ja nigdy nie spotkałem w yuri takich postaci), a szczególnie Mel. Kreska, jak dla mnie jest cudowna.

Powiem szczerze - w yuri nigdy nie spotkałem się z taką postacią, którą tak bardzo bym polubił jak Mel. Głównie podoba mi się ta jej beztroskość i umiejętność wybrnięcia z niechcianej sytuacji. Zgadzam się też z innymi postaciami odnośnie tego, iż jako pani doktor jest po prostu wspaniała. Jestem bardzo ciekawy przez co Mel ma taki, a nie inny pogląd na miłość. Na pewno musi być tego jakaś przyczyna.

Jeśli chodzi o Lynn... no na pewno nie jest ona tak ciekawą i dosyć nietypową (dla yuri) postacią jak Mel, ale nie da się jej nie lubić.

Do tego wszystkiego dodam jeszcze, że jak na razie jest to chyba jedyny komiks yuri, w którym historia byłaby tak bardzo związana z medycyną, co według mnie również idzie na plus.

Osobiście manhwa bardzo mnie wciągnęła i z niecierpliwością wyczekuję na kolejne rozdziały. Tytuł ten jest od niedawna na liście moich ulubionych yuri.

Naprawdę polecam "Pulse". Według mnie jest jednym z lepszych yuri. Jeśli jeszcze nie czytaliście tej manhwy to sięgnijcie po nią, bo naprawdę warto.

To tyle z mojej strony. Mam nadzieję, że Was zachęciłam do przeczytania tego tytułu. Link do polskich skanlacji "Pulse": https://c-m.moe/project/pulse

Pod spodem macie tutaj kilka stron z manhwy ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz